2015. március 22., vasárnap

(nélküled)



Meghatározhatatlan kis valami, nem vidáman.




azt mondják, az ismeretlent féljük
és aki megy, aki elmegy, az ismeretlenbe halad
mégis jobban fél az, aki marad
jobban fél az itt hagyott
az elhagyott
mert itt maradt az érintésed a vállamon
mert itt maradt a párnán az illatod, és ha ráhajtom a fejem, a hangodat hallgatom
a nevemet suttogod
(szeretem, ahogyan a nevemet ejted
viccesek az r és az s betűid, és én szeretem...
szerettem...
szerettelek nagyon.)
és itt maradtak a legutolsó, csendbe tört szavak
és a fogaim közt vacogó sóhajok, mikor az ölelésedre gondolok
és mert érzem az ízed az ajkamon
 - mert örökké fogom -
és ha az égre nézek, a te szemeddel nevetnek rám a csillagok
egyszer azt ígérted, ellopod nekem a legfényesebbiket
de nem érdemlem a legjelentéktelenebbet sem
mert itt maradt egy félbetört pillanat
és benne egy elkallódott mondat
amit túl gyáva voltam, hogy kimondjak
(szerettelek nagyon.)
mert megmosolyogtál volna
és nevettél volna
nem rajtam, magadon
mert ugyanúgy éreztél te is
ugyanúgy féltél te is
egyszer
talán
talán mindketten szerettük volna hallani
talán más lenne most, ha sikerül kimondani
de most
most mind itt maradt nekem
és én félek, mert nem tudom, mihez kezdjek velük nélküled.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése: