2014. szeptember 28., vasárnap

"Mellettem nem"



E/2. Azkaban után, bizonytalan érintések, önmarcangolás, örök szerelem, lemondás, nagyon halvány Tonks-utalás.

Fanart innen. 



– Az én hibám, Remus. Miattam haltak meg.

– Nem, dehogy... Dehogy – Felkönyökölsz. Óvatosan simítod szerelmed beesett mellkasára a kezed (rettegve, hogy mi lesz, ha megint ellök magától, hogy mi lesz veled, veletek, ha mostantól már mindig ellök magától), és Sirius összerezzen az érintésed alatt de nem húzódik el. Könnyű csókot lehelsz az arcára. Lehunyt szemmel tűri.

Nem a te hibád suttogod. Mind... mindnyájan hibáztunk. Mind felelősek vagyunk azért, ami... történt. Legfőképpen én. Én adtam okot a gyanakvásra. Nem bízhattatok bennem, mert én sem bíztam igazán soha senkiben. Semmiben. És ezzel tönkretettem mindent minket. Én

Ne beszélj így magadról pillant fel rád hirtelen. Arasznyi távolság választja el az arcotokat. (Tizennégy év feszül közöttetek.)

Borongós éjszaka van, a hold betegen, magányosan dereng, nincsenek csillagok (nincsenek csillagok), és a sötétben nem látod tisztán a vonásait de érzed, ahogy Sirius tekintete a szemedről bizonytalanul a szád felé rebben, érzed a szívverését a tenyered alatt, és érzed megfeszülni a régen oly szépen kidolgozott izmok csontokra tapadt emlékét, ahogy közelebb hajolsz, és megcsókolod a cserepes ajkakat.

Ujjaid lejjebb kúsznak a homorú hasfalon, önkéntelenül és céltalanul, mert nem akarsz mást, csak érezni őt, a hőjét, a közelségét, mindenét de Sirius megragadja, és eltolja a kezed.

Nem megy. Elfordul. Sajnálom.

Semmi baj Megcirógatod a vállát, magadhoz vonod, és félig-meddig, esetlenül átöleled. Semmi baj

Sirius teste a karjaidban hűvös és kemény, mintha egy szobrot ölelnél egy imádott bálvány márványból faragott mását, pusztuló tökéletességet, amiből rég kiveszett már múzsájának pajkos elevensége, amit kikezdett az idő és megtörtek a viharok, ami mára csak kő csupán: durva, rideg. Törékeny.

És mégis örök.

Még mindig szeretlek mormolja maga elé. A hangja rekedt, a tekintete üres. (Nincsenek csillagok.)

Tudom. Én is téged. Összefűzöd az ujjaitokat: Sirius tenyere nyirkos, hideg. Egy darabka Azkaban.

Azt akarom, hogy boldog legyél.

Az vagyok. Homlokon csókolod, és a fejére hajtod az álladat. Cigarettaszag marja az orrodat.

Nem, Remus. Mellettem nem.

Sirius megszorítja a kezed, és valami elszorítja a torkodat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése: