2021. december 23., csütörtök

kérdés-kérés

Szóval az van, hogy a napokban ismételten megkaptam, hogy szarul írok/nem tudok írni -- felsorolom nagyjából az engem ért vádakat, aki egyetért velük, jelezze itt kommentben, hátha tudok még fejlődni. Köszönöm. :)

- a stílusom kizökkentő = élvezhetetlen és olvashatatlan

- nagyon primitív, alacsony köznyelvi színvonalon írok

- olyan nyelvtani és nyelvhelyességi hibáim vannak, amikkel illene általános harmadikba visszatakarodnom

- szimplán nincs érzékem az íráshoz, meg úgy általában a szövegekhez

- nem tudom, hogyan kell Remus/Sirius ficeket írni (bevallom, eddig azt sem tudtam, hogy erre van valami általános szabály vagy előírás)

Lehet folytatni is a listát, ne kíméljetek. ^^"

 

35 megjegyzés:

  1. Ki mondott ilyet? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. merengős adminok ^^" ott ugye úgy mennek a dolgok, hogy a frissen regisztrált/kevés feltöltött írással rendelkező/hozzám hasonlóan gyengébb minőségű történeteket pötyögő írók sorsa fölött moderátorok döntenek - hát, úgy tűnik, most besokalltak attól, hogy kénytelenek végigszenvedni az általuk olvashatatlannak, nyelvileg hibásnak és R/S ficekhez nem illőnek (???) minősített bigyóimat.

      Törlés
    2. El ne hidd nekik!!!!

      Törlés
    3. de-de, hinnem kell nekik: egyértelműsítették, hogy nekik van érzékük ehhez, nekem meg nincs. :)
      köszi. ♥

      Törlés
    4. Mi az hogy R/S ficekhez nem illőnek??

      Törlés
    5. nem tudom, nem akartam belemenni a részletekbe, annyit írt csak, hogy az, ahogy én fogalmazok, az baromira nem illik az R/S ficekhez.

      Törlés
    6. Ez nem igaz!!

      Törlés
  2. Ne törődj a merengősökkel, tapasztalatból beszélek. Fel a fejjel! Boldog karácsonyt! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm <3 Neked is boldog karácsonyt! ^^

      Törlés
  3. Figyelj, nekem abszolút bejön, ahogy írsz. De! Mindig lesznek olyanok is, akiknek nem fog tetszeni. A legjobb, amit tehetsz, ha hagyod, hogy leprengjenek rólad a rosszindulatú megjegyzések. Melyik admin volt? Megnézném, ő hogyan képzeli az ideális Wolfstar ficit. Ne szomorkodj! Írj úgy, ahogy neked tetszik, érezd jól magad történetmesélés közben, csak ez a fontos! Boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm ♥ nem a kritikával volt itt a baj, azt elfogadom, sokkal inkább a stílussal, amivel a fejemhez vágták a fenti dolgokat. meg na, lassan két éve vagyok kvázi bezárva a lakásba, a képzeletvilágokon kívül nincs hova mennem - kicsit megvisel, ha még ezt a menedéket is el akarják tőlem venni... meg nagyon nehéz lesz mostantól nem rágörcsölnöm minden egyes leírt szóra - majd, amikor sikerül egyáltalán újra pötyögnöm valamiket. :( konkrét nevet nem mondok, de az lesz a főkolompos, akinek a kioktató-szarrá alázó levele aljára biggyesztett neve láttán ez a jelenet ugrott be: https://www.youtube.com/watch?v=EwF39KkcnP0 ^^" köszi még egyszer, és boldog karácsonyt neked is! ♥

      Törlés
  4. Még egy gondolat: itt, a Mancsnyomokon, nem lesz senki, aki egyetértene a téged ért kritikákkal, hisz mi azért látogatunk ide, mert szeretjük a ficijeidet. ;)

    VálaszTörlés
  5. Szégyelljék magukat a merengősök, ha volt képük ilyet írni...
    Én még csak annyit tudok mondani, hogy te vagy a legkedvencebb online írom, pedig már azért olvasgatok már egy pár éve a neten.
    Továbbá most nagyon szívesen megmutatnám, hogy hány embernek is áradoztam az írásaidról, mert oda vagyok értük, (csak béna vagyok a képek beszúrásában) de a lényeg, hogy a Mancsonyomokat, és mindegyik egyrészesed is már legalább háromszor olvastam.
    Mert egyszerűen fantasztikusak!❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon tündér vagy, nagyon köszönöm ♥♥♥ Én meg nyomi vagyok, hogy elkezdtem itt emiatt hisztizni, tudom, de rengeteget segít a nyomi kis lelkemnek a támogatás. Köszönöm. ♥♥♥

      Törlés
    2. Egyáltalán nem vagy nyomi, és tényleg fantasztikusan írsz, hidd el! ❤️❤️❤️

      Törlés
    3. De, büszkén vállalt nyomi vagyok - nem szégyen az. :D Köszönöm ♥♥♥

      Törlés
  6. Olyan ajándékkal kívánnék Neked boldog karácsonyt és sok-sok ihletet illetve egészséget az íráshoz, amit a rólam fül alatt kértél. Remélem, jót választottam Neked. ;) https://64.media.tumblr.com/b0ac6f98cd444a01347b4b6d5cfd9722/767075fa7e7f7492-b8/s540x810/2f6e2b079879c7aa16d8cf009efbf2e79640354b.gifv

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *percek óta bámulja ábrándos vigyorral a monitort* erre nagyon nem számítottam, köszönöm, imádom, imádlak, az egyik kedvenc jelenetem velük, köszönömköszönömköszönöm. ♥ csodaboldog karácsonyt Neked is! ♥♥♥

      Törlés
  7. Boldog karácsonyt!����☃️��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, neked is nagyon boldog karácsonyt! ♥♥♥

      Törlés
  8. "nagyon primitív, alacsony köznyelvi színvonalon írok" -- aki ezt mondta, elküldeném egy terápiára a Wattpad legmélyebb bugyraiba, különösen a 10-11 éves(ek által írt) One Direction történetek tanulmányozására, ott megtanulja majd, mit jelent az ha egy írás primitív (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És még az sem baj - írjon, ha élvezi, ha van olyan története, amit szeretne elmesélni és megmutatni, próbálkozzon, kísérletezzen csak. Ha vannak nagyon durva nyelvtani hibái, amiatt nyilván lehet szólni, hogy javítsa ki - de az, ahogy (és amilyen stílusban) én ki lettem oktatva, az teljesen abszurd. És érted, nem az, hogy "hát, nekem ez így nem tetszik", nem, általános igazságként közölték, hogy az, ahogy én írok, az úgy szar, kizökkentő, igénytelen, R/S sztorikhoz nem illő (erre lehet, hogy rákérdezek még, csak semmi kedvem elolvasni a további válaszaikat...), és ki lett jelentve, hogy nekik van érzékük az íráshoz, a nyelvhez meg úgy összességében a szövegekhez, nekem meg nincs, szóval pofa be. Meg ők egyébként is szakmai szemmel tudnak ilyen kérdésekben döntést hozni, hála az egyetemi tanulmányaiknak -- hogy esetleg más is hasonlóan "képzett", netalántán képzettebb is, mint ők, az meg se fordul a kis buksijukban, nem, csak úgy visszazavarunk általános harmadikba igekötős igéket tanulni bárkit, aki valamiért nem tetszik nekünk. Így most már azt mondom, hogy ezerszer inkább a wattpad, mint a merengő - ott legalább szabadon garázdálkodhat mindenki, nem esnek neki magukat kiskirálynak képzelő adminok azzal, hogy csak úgy szabad írni, ahogy ők is teszik: unalmas hangnemben, múlt időben, tőmondatokban, erőltetett párbeszédekkel. ^^" Köszi. ♥ (írok majd, csak megint beütött a mindenbaj, és szenvedek. és egyértelműen a sellőre szavazok. ♥ :D)

      Törlés
    2. Mint hithű adminenellenes anarchista, nálam is inkább wattpad >>> merengő, ha már a kisebb rosszat kell választanom :D

      De tényleg nyugodjanak meg maguknak, tudtommal nincs kikötve hogy csak azok tudnak élvezhetőt írni akik magyar szak + kreatív írás minorral tolják -- nem a Merengős adminok az egyetlenek akiknek már két számjegyű az év, amióta írással "foglalkoznak", még ha azt is hiszik.

      (csak nyugodtan, először legyél jobban, aztán jöhet minden más ❤️ eddig mindenki a sellőre szavazott, ami elég impressive, tekintve hogy nyugtatózni kell a drágát mielőtt elviszik kozmetikushoz xd)

      Törlés
    3. Az a szép, hogy az összes minoromnak köze volt a magyar szakhoz + szabadkreditből is vettem fel magyaros órákat, vagyis valamilyen szinten kb elvégeztem a magyar szakot - a kreatív írás minorról meg egyetlen előadás után menekültem, mikor is tapsikolni kellett, hogy érezzük a szöveg ritmusát. Jaj. XD Mindenesetre majd rászánom magam, és rákérdezek azért arra, hogy hogy kell R/S ficeket írni - már ha hajlandóak megosztani ezt a titkot. :D

      (leszedtem a Witcher 2. évadot, egyelőre ennyire vagyok képes. ^^" ohh, hogy ő kozmetikushoz is jár - mindent a szépségért. ♥ Göksiről ki se derül, hogy vajon működik-e nála az "egy vízcsepp elég" sellővarázs-recept -- pánikszerűen menekül a palackba zárt ásványvíztől is. XD)

      Törlés
    4. Kozmetikus nélkül úgy néz ki szegény mint egy génmanipulált birka 🥲 Én annyit hallottam a kreatív írásról egy szaktársamtól hogy Poétikán (az egyik előfeltételes tárgy) sokat kiabál a tanár, és lehetetlen a kedvére tenni, de ez a tapsikolás basszus, mint egy óvodában... Bár ha jambusokat meg trocheusokat kellene analizálni, leugranék a Gólyavár tetejéről.

      Törlés
    5. Tündércuki lehet génmanipulált birka-sellőként is. ♥♥♥ Ó, az a bizonyos tanár valószínűleg Déri volt - ókor-keletes előadásokon még szórakoztató volt, de több órát fel nem vettem volna nála. :D

      Törlés
    6. Ha ilyen tanárok vannak arrafelé, már értem hogy a gimis töritanárom-mentorom miért nem támogatta hogy klasszika-filológiára menjek ^^" ("eszedbe ne jusson, Detti, komolyan mondom!!!" -- sosem felejtem el azt a tekintetet, láttam benne évek könnyeit és szenvedéseit xd))

      Törlés
    7. Khm, én is pont ugyanezt mondanám, pedig tényleg csak pár előadás erejéig tapasztaltam meg az ottani légkört. :D

      Törlés
  9. Szia! Jól vagy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. Romokban vagyok, majd jelentkezem, ha jobb lesz bármi is a szánalmas "életemben", bocsi addig mindenkitől.

      Törlés
  10. Szia! Hogy vagy? Mi történt? :-( Ugye nem vették el a kedved az írástól a merengős adminok? :-(

    VálaszTörlés
  11. Egyre rosszabbul, lelkileg, fizikailag, mindenhogy. A merengős adminok csak ráébresztettek, hogy fölösleges és kínos az írásba menekülnöm, mert röhejesen tehetségtelen vagyok vagy ehhez is, mint mindenhez. Köszi az érdeklődést. ♥

    VálaszTörlés