2022. április 8., péntek

Covid-napló - újratöltve, 2022.04.08

update: megint elkaptam. 

Hát emberek, másfél éves önkéntes szobafogsággal is összeszedtem ezt a szart. Ha eltűnök, belehaltam. Addig is küldjétek az Erőt. :(

update: na,akkor már csináljuk rendesen, álljon itt az utókornak, hátha hasznos lesz még valamikor valakinek. tegnap (szeptember 8.) délután lázasodtam be hirtelen a semmiből, 38,4-ig ment fel, fél algopyrin levitte 37,6-38 környékére. a torkom fájt, meg a fejem néha belesajdult, más tipikus covid tünet nem volt. éjszaka szenvedtem nagyon, elkezdett fájni a bőröm, a lázam visszakúszott 38,4ig, újabb fél algopyrin, megint lementünk 37,8-38 környékére. aludni nem tudtam, a pulzusom nagyon magas, a fejem ijesztően tiszta azóta is, pörögnek a gondolataim, konkrétan az enides ficet írtam tovább fejben.

ma (szept. 9.) már a torkom sem fáj, rondának ronda, de gyakran van torokgyulladásom egyébként is. fejfájás nincs, a lázam 38,3-nél följebb nem ment, gyógyszert egyelőre (most este 8 óra van) még nem vettem be, tea, vitaminok, grapefruitmag csepp, béres csepp. délelőtt sikerült gyorstesztet csinálni, 15 percig egyértelmű negatívat mutatott, aztán az utolsó utáni pillanatban megjelent a halvány pozitív csík.

a hivatalos tesztelést itt a világvégén kb képtelenség megoldani, hétvégén talán kijönnek a szkafanderes mentősök, és tesztelnek ők is... a lázon kívül egyelőre semmi tünet, szagokat, ízeket most még tökéletesen érzem, az izmaim fájtak, de inkább csak a fekvéstől, mikor megmozgattam kicsit a combjaimat, jobb lett. vacak a szívem, vacak a vérem, vacakok az ereim, szóval nincsenek túl jó kilátásaim - a neheze valószínűleg most jön... 

3. nap. hajnalban ittam egy fél pohár neocitrant, hogy tudjak aludni (egyáltalán nem tudok, nem érzek fáradtságot, a neo citran viszont ki szokott ütni), 37,6 volt akkor a hőemelkedésem, reggelre le is vitte 36,7-re, ami fél fokkal alacsonyabb az alaphőmérsékletemnél. telefoncsörgésre riadtam, hívtak, hogy nem tudnak kijönni tesztelni, "nincs szabad kapacitás". talán hétfőn. esetleg. talán. napközben aggasztóan jól voltam, semmi tünet, picit elkezdtem köhincsélni. most (este 8 megint) megy fel a lázam (37,8), fáj a fejem, egyre jobban köhögök. meg rettegek. nagyon.

4. nap. nagyon ramatyul vagyok, a lázam nem akar lemenni, köhögök (hurutosan), taknyos vagyok, a pulzusom folyamatosan 100 fölött, a véroxigénszintem is elkezdett esni. aludni nem tudok szinte semmit, néha elkókadok 20 percre, de ennyi. nagyon rossz minden. esti update: zuhany közben majdnem elájultam, a fejem furcsán nehéz. a bőröm elviselhetetlenül fáj. a neo citran nem sokat ért délután, visszaváltok algopyrinre. egyébként meg hordjatok maszkot - akkor is, ha oltva vagytok, akkor is, ha makkegészségesek vagytok, mert bennetek bujkálhat ez a szörnyűség, és akaratlanul átadhatjátok valakinek, aki aztán továbbadja szépen, míg egy ilyen kis satnya mimózánál köt ki, mint amilyen én vagyok. 

5. nap. éjfél körül fél algopyrin, reggel 36-os tartomány, napközben 37-es, most estére kúszunk át 38-ba megint. hurutos köhögés maradt, ambroxolt szedek rá, a taknyosság rosszabbodott, elviselhetetlen, soha nem voltam még ennyire náthás, borzalom, levegő semmi az orromon, enni is alig tudok, mert akkor ugye foglalt a szám. a torkomra sikerült csini kis hólyagokat növeszteni, nem fáj amúgy, de elkezdek rá szedni antibiotikumot, amit kb 15 éve nem szedtem (kb 15 éve kamillateával gyógyulok...), nem örülök neki. az éjszakák most a taknyosság miatt szörnyűek (jah, és gusztustalanul izzadtam, aztán nem volt erőm ágyneműt cserélni, nem bírtam megemelni a takarót, anyumnak kellett szólnom...), szerda óta alig alszom, zombi vagyok. nagyon gonosz dolog ez. és tényleg állandóan rettegek, hogy mikor lesz még rosszabb... :'(

update: háromnegyed kilenc, nagyon hirtelen lettem nagyon rosszul, szóval most olyat teszek, amit sosem hittem volna, hogy fogok (és aki ismer, az pontosan tudja, mennyire rettegek, hogy erre vetemedek): megmutatom a fejemet, hogy ne csak egy arctalan valakire emlékezzetek, ha esetleg szerencsétlenül alakul a következő, valószínűleg baromira nehéz időszak. szóval valami ilyesmi a fejem:

(nagyon nem vagyok fotogén, gyűlölöm a fényképezőgépet, és élőben eskü, hogy emberibben nézek ki ennél, nem vagyok ennyire torz, de nagyon kevés fotó van rólam, egyik rosszabb, mint a másik, ez talán még egy kevésbé rossz.) küldjétek az Erőt. nagyon félek. :'(

6. nap. reggelre teljesen eltűntek az illatok és az ízek. a sót és a cukrot magában érzem, mást nem. reggel csináltunk itthon még egy gyorstesztet, egyértelmű pozitív. délelőtt jött telefon, hogy le kéne mennem a ház elé egy szürke skodába tesztelni - egy darab mentős bácsi volt, aranyos volt, próbált meggyőzni, hogy nem lesz ez rosszabb, de szerintem az lesz. félek. rengeteg vírus van bennem. a legújabb okoskodások szerint azitromicin hatóanyagú anyagú antibiotikumot kell szedni, favipiravirt is kaptam, 92-93%-os szaturáció fölött viszont nem javasolt elkezdeni a mellékhatások miatt. van hozzá beleegyező nyilatkozat, nagyon durva. szteroidot is javasolnak páran, egyelőre azt sem merek bevenni. szüleim oltottak (kínaival), nekik így nem kell se karantén, se semmi, pedig ők (apum) fertőztek meg. hajnalban kegyetlenül be volt dugulva amúgy az orrom, a nasivin orrcsepp mentette meg az életemet, ilyesmit se használtam korábban soha, szerezzetek be egyet otthonra, jól jöhet. se a tüneteim, se az állapotom nem passzolnak egyébként semmilyen covid forgatókönyvre, értetlenül pislog mindenki. teljes bizonytalanság, rettegek nagyon.

esti update: 37,6 eddig a legmagasabb ma, magától lement 37,4-re. fájt a fejem, azt meg helyrehozta a vietnami balzsam, utoljára tegnap este 7 körül vettem be egy fél algopyrint. a torkom hólyagos és fáj, de csak a köhögéstől. ízek, szagok nincsenek, azt olvastam, hogy mások ilyenkor étvágytalanok, én többet eszek, mint szoktam. még mindig olyan érzésem van, hogy most fog csak beindulni a dolog. szerintem a következő 3-4 nap lesz kritikus, akkor fog eldőlni, hogy gyógyulok, vagy rosszabbodok. utóbbi lesz. :'(

7. nap. bevettem a lóadagnyi antibiotikumot. addig nem volt bajom, azóta nagyon rosszul vagyok, a gyomromnak annyi, ebből kórház lesz. 

délutáni update: az antibiotikum óta egyre rosszabbul vagyok, visszajött a hőemelkedésem, a taknyosságon már az orrcsepp sem segít, bedurrantak a nyirokcsomóim, és halálfélelmes hányinger-rohamaim vannak. sumamed szirup, 500 mg-ot kellett belőle bevennem, a tájékoztató szerint 400 mg a maximum az én súlyomhoz, de állította a háziorvos meg a gyógyszertáros is, hogy kell az 500, nem lesz abból baj. egyikük se ismer, a háziorvos 12 éve látott egyszer. a másik háziorvos ismerős kitartóan a favipiravir + medrol kombót tolná belém, az se látott soha. tudtam, hogy a gyógyszerekkel ártok magamnak a legtöbbet, így is lett. elvileg mostanra már jobban kéne lennem - mivel nem vagyok, garantált a súlyos lefolyás és a hullazsák. feladtam, nem reménykedek. egyik barátnőm azzal próbál vigasztalni, hogy biztosan nem ez a sorsom, hogy így, most haljak meg, de én nem hiszek ilyesmiben. Göksi is tüsszentett ma egyet. világvége.

esti update: a létező legrosszabb forgatókönyvet produkálom, biztosan belehalok.

8. nap. nagyon taknyos vagyok és nagyon köhögök (hurutosan). az orvosismerősök szerint teljesen mindegy, hogy hogy érzem magam, teljesen váratlanul, egyik pillanatról a másikra leszek majd rosszul a következő napokban (hetekben, mert a 21. napig bármikor megtörténhet), vagyis lényegében már most is halott vagyok.

esti update: lázasodok vissza, legrosszabb forgatókönyv tényleg. az antibiotikum rontott szerintem el valamit bennem, ne szedjétek. ha nem jelentkeznék többet, köszönöm, hogy itt voltatok nekem. ♥

9. nap. még élek, de lelkileg nem bírom már.

10. nap. ugyanaz. 

update: visszakövettük magunknak az érintett ismerősökkel együtt, lényegében biztos, hogy Afganisztánból jött a vírus, ami itt kötött ki a világvégén bennem, aki másfél éve a lakásból nem mozdultam gyakorlatilag ki. szép. 

11. nap. taknyos köhögés. a hőmérsékletem napok óta alacsonyabb, mint az utóbbi években volt - 37,2 voltam évek óta állandóan, most 36,3-36,8 között ingadozok. az orvosismerősök szerint kitartóan készüljek a legrosszabbra. lelkileg elviselhetetlen. :'(

update: délelőtt egész jól voltam, most délutánra visszaestem megint, fejem fáj, mászik vissza a hőemelkedésem, a taknyosság borzasztó.

update2: az orvosismerősök szerint most adta fel a szervezetem a harcot. estére valószínűleg mentő/kórház lesz. 

12. nap. idegroncs vagyok, taknyos, nyűgös, gyomorfájós, szívösszevisszaverős. kéne egy harmadik féle, gyomor- és szívbarát köptető. tegnap éjfélig tartott amúgy a karantén - most már szabadon üldögélhetek tovább itthon...

délutáni update: fáj a fejem, fáj a gyomrom, hányingerem van, és csak aludnék.

13. nap. ugyanaz. voltam gyógyszertárban, remélem, segít majd a minden, amit összevásároltam. (a legújabb elmélet szerint már az is baj, hogy miért nincsenek kivéve a manduláim... azért, hogy jobban fájjanak, mikor sikítófrászt kapok az "orvosok" hülyeségeitől.)

14. nap. taknyosság, taknyosság miatti köhögés, szívvacakolás. pontosan két hete nem írtam, nem csináltam semmi hasznosat. szomorú vagyok. 

15. nap. hajnali 2 óra, ilyenkor szoktam a legkreatívabb lenni, most is próbáltam írni, de nem tudok. az illatok, ízek hiánya is nagyon megvisel, fáradt vagyok, nem működik az agyam, félek, hogy valami örökre tönkrement bennem. :'( két hete 0-24-ben szól amúgy a hobbit és a gyűrűk ura (a bővített verziók, nyilván. én így gyógyulok.), már az is kezd idegesíteni. :'( 

délután: takarítottam, elfáradtam. Göksi kútját ecetes vízzel szoktam mindig mosni - most sikerült elfelejtenem, mivel a szagokat ugye nem érzem, szóval lelkesen belenyúlkáltam az ecetes vízbe, miközben sikáltam a kutat, ami nyilván szétmarta a kezemet... ugyanúgy taknyos-köhögős vagyok egyébként még mindig.

16. nap. ugyanaz. a náthás része a dolognak nagyon furcsa, az utóbbi pár napban már nem kifejezetten az orrom van bedugulva, inkább úgy mondanám, hogy az egész fejem. undi részek következnek, de leírom, mert ezt nem olvastam-hallottam még senkitől sehol: olyan, mintha nem rendes taknyosság, hanem valami kegyetlenül sűrű-ragacsos nyál lenne a fejembe ragadva, időnként elkezd lefolyni a torkomon, olyankor félek, hogy megfulladok, nyelem-nyelem, de alig sikerül. ha nagyon sokat iszok + szopogatok valamit (gyógynövényes cukorkákat vagy strepsilst, mert a köhögés irritálja a torkomat), akkor jobb egy fokkal. anyum tegnap negatívat tesztelt itthon a német gyorsteszttel, én egyelőre nem merem megnézni, nagyon kiborulnék, ha még pozitív lennék - és van rá esély, mert tőlem minden kitelik. (meg tényleg rengeteg vírus lehetett bennem, anyum ugye tőlem kapta el, apum őt nem fertőzte meg - az én vírusaimmal viszont már nem bírt el a sinopharm ^^" Göksi a nemlétező immunrendszerével [fiv pozitív, az macsekoknál a hiv -- ha valaki új jár esetleg erre, és még nem tudja] négyet tüsszentett eddig összvissz, de tőle is minden kitelik, nem merek még megnyugodni. apum két sinopharm után, elhanyagolható mennyiségű antitesttel [nem nulla, de negatív így is a hivatalos mérés szerint] kihordta két cigi között a vírust, náthás volt, köhögött pár napig, sima megfázásnak hitte...)

update: megfájdult a fejem.

17. nap. az első ősz tapasztalata központi fűtéses lakásban: hiába van rohadthideg, ha nincs fűtési szezon, akkor bizony még nem fűtenek. úgy néz ki, hogy megfáztam, azazhogy "ráfáztam" a koronára. nem örülök. egyébként ugyanúgy vagyok, ízek-szagok ugyanúgy nincsenek, semmi hasznosat nem tudok csinálni, fáradt vagyok, az agyam nem működik rendesen.   

18. nap. fáradt vagyok, taknyosan köhögök még mindig. ízek, szagok továbbra sincsenek. próbálok írni, de nem akar sikerülni. :'(

összeszedem, hogy miket szedtem az elmúlt bő két hétben, hátha hasznos lesz valakinek:

- láz: fél algopyrin, fél pohár neo citran, 38,4 volt a legmagasabb, csak akkor vettem be rá bármit is, hogy följebb ne menjen. 

- köhögés: ambroxol, aztán váltottam acc-re, ami szépen ki is csinálta a gyomromat, szóval most  prospan szirupozok, orvosi pemetefű cukorkázok, herbion cukorkázok, lándzsás útifű cukorkázok, herbal swiss gyógynövényes forrólöttyöt iszogatok

- antibiotikum: elvileg tüdőgyulladást megelőzendő kellett volna szednem, én a torkomon lévő hólyagok miatt voltam rá hajlandó, sumamed szirup. a gyomromat kicsinálta, a hólyagokat valamelyest lehúzta, de most a köhögés miatt kezdenek szépen visszajönni... ha nem múlik magától, akkor ospen szirup, az használt régen. majd beszámolok róla, hogy szükség lesz-e rá. addig strepsils.

- nózi bigyók: allergodil orrspray (az azelasztint elvileg nem szereti a vírus), nasivin (a taknyosságot nem éltem volna túl nélküle), + bepanthen és neogranormon, hogy ne sebesedjen ki a bőröm

- pocak: vírus alatt nem vacakolt, előtte viszont gyomorfekély-gyanúsan igen (gyakran szokott, nincs összefüggés), grapefruitmag cseppeket, tafedim teát kapott meg normaflore-t, illetve most salvus vizet, de szerintem ez független megint a vírustól

- vitaminok: béres csepp, marslakócskák gumivitamin, multikid gumivitamin, dr chen d vitamin rágótabletta kolosztrummal, 1x1 vitamin c+d vitamin + csipkebogyó kivonat, rágótabletta ez is

- kencék: vietnámi/kínai balzsam, wick vaporub kenőcs 

- teák: kamilla, hársfa, borsmenta, immunerősítő keverékek (echinacea, bodza, kakukkfű, ginzeng, gyömbér, izlandi zuzmó, ilyesmik)

enni baromi egészségtelenül ettem amúgy, zacskós leves (az mondjuk jólesett, jó sós volt - a só az egyetlen íz, amit halványan érzek :$), zacskós tészta, összevissza kekszek, fehérjeszeletek, mirelit pizza és rántott sajt, retek, paprika, paradicsom, amikor volt erőm a hámozással-vagdosással vesződni. az elején ettem gránátalmát, meg párszor narancsot-mandarint-grapefruitot, de sok plusz vitamint ételeken keresztül nem kapott a szervezetem, az tuti. (egyébként jóval több zöldséget-gyümölcsöt szoktam enni.)

a történethez hozzátartozik, hogy szinte állandóan megfázós-torokfájós vagyok, megfúj a szél, vagy hűvösebb lakásban töltök egy éjszakát, és garantáltan megtaknyosodok, köhögni sima megfázások után is hetekig szoktam -- viszont tavaly nyáron szinte pontosan ugyanezek a tüneteim voltak, a lázat leszámítva. a biosynex ujjszúrós teszt nem mutatott ki hónapokkal később antitestet, de akkor is gyanús ez nekem... 

van egyébként itthon pulzoximéter (még a járvány legeslegelején rendeltem), 97-99 között voltam eddig végig, kivéve a nagyon taknyos napokat, akkor 96-ra is leesett, az nagyon ijesztő volt, de szerintem csak azzal volt összefüggésben, hogy nem kaptam levegőt az orromon... a lázmérőnk pedig rendes-régi higanyos szovjet gyártmány. (van digitális is, az összevissza mér, ne higgyetek neki.)

19. nap. ugyanaz. fáradt vagyok, nagyon, és nem úgy néz ki, mintha javulni készülnének a dolgok.

update: fáj a fejem, köhögök, hányingerem van, rosszul vagyok. olyan, mintha újra akarna kezdődni az egész. :'(

20. nap. kegyetlen taknyos vagyok már megint, fura az egész fejem, fáradt vagyok, minden fura, minden rossz. nem bírom. :'( 

esti update: megint fájnak a nyirokcsomóim is :'(

21. nap. szeptember 28., hivatalosan ugyan csak holnap lesz meg a három hét, de a napi szintű állapotjelentést a mai nappal szerintem befejezem - majd jelentkezem, ha lesz valami nagyobb változás. egyelőre nincs. fizikailag ugyanúgy vagyok, enyhébb megfázásos tünetek, de nálam ez el szokott húzódni, ezzel számoltam is. néha nagyon elfáradok, pedig szó szerint semmit nem csinálok, de azt ráfoghatjuk a depressziómra is. a szagok-ízek nem akarnak visszajönni, ellenben visszajött a gyomromba-pocakomba azt a fájdalom, amivel a vírus előtt 3 hétig szenvedtem, aztán pikk-pakk, eltűnt, amíg komolyabb koronás tüneteim voltak - aztán ahogy azok enyhültek, a pocakfájás is visszajött, ég-szúr-nyom-mindentcsinál, én meg nem bírom már tovább. lelkileg teljesen tönkrementem az elmúlt hetekben (évek óta tönkre vagyok menve, de sikerült még jobban összezuhannom), fogalmam sincs, mivel segíthetnék magamon, szóval mostantól inkább hallgatok. köszönöm mindenkinek, aki aggódott értem. ♥

22. nap. mégis jelentkezek ma, mert nagyon szarul vagyok: kegyetlenül visszanáthásodtam, a nyirokcsomóim nagyon fájnak, a fejem szét akar esni. vagy elkaptam újra ilyen gyorsan (benne van a pakliban, szüleim egyáltalán nem vigyáznak már), vagy lehetetlenség ebből kigyógyulni. update: durva hányingerem is van már. a fejem nagyon fáj, lehet, hogy bejönnek a jóslatok, és sikerült vérrögöket növesztenem, mondjuk azok az oltástól is összejöhettek volna. hőemelkedésem is van újra, kúszik folyamatosan fel. update2: most vagyok a legrosszabbul az elmúlt 3 hét alatt. update3: vettem be fél algopyrint a fejemre, nem ért semmit, iszonyatos, alig látós fejfájásom van, de nem migrén. ízeket nem érzek ugyanúgy, viszont hirtelen elkezdtem érezni a mentolos-kámforos illatokat, meg másokat is, de teljesen torzan, a tekergős illatgyertyának pl halvány hányásszaga van, a mandarin rothadásszagú, mint eddig, csak most erősebben.

(a "fáradt vagyok"ot egyébként úgy képzeljétek el, hogy egyrészt ugye alapból nehezen tudok csinálni bármit is - meg vannak ilyen fáradtság-rohamok, ami azt jelenti, hogy egyik pillanatról a másikra beborulok a székből az ágyba, és gyűjtöm az erőt, hogy ki tudjam vonszolni magam pisilni. soha nem éreztem hasonlót se, pedig 2-3 óra alvással csináltam végig az egyetemet...)

23. nap. ramatyul vagyok nagyon.

esti update: hőemelkedés. halványan érzem, és be tudom azonosítani a jázmin illatot. a fáradtság ott tart, hogy elkezdek pötyögni egy emailt, aztán 3 mondat után leragad a szemem.

25. nap. torokból fel nem szakadó hurutos köhögés-rohamok. vissza az ambroxolhoz, egy üveg prospan és lándzsás útifű már elfogyott, nem értek semmit. rossz rossz mindenrossz. update: karleszakadós, fejleesős fáradt vagyok.

27. nap. nyom-görcsöl-fáj a fejem tegnap óta, és hullafáradt vagyok.

sokadik nap, okt.12. rendes antitest tesztre nem jutottam még el, az itthoni ujjszúrós szerint gyakorlatilag semmi antitestem nincs, olyan halvány csík jelent meg, mintha nem is lenne. még jobb hír, hogy valószínűleg még mindig nem zajlott le bennem a betegség = továbbra is fertőzök. 

köhögök amúgy (torokból, hurutosan, vagyis nem ment rá a tüdőmre a vírus), és leírhatatlanul fáradt vagyok. meg minden rossz.  

okt.16. nincsenekrászavak fáradt vagyok. múlt héten anyum eltörte a bokáját, pár napig bírtam a mászkálást-szaladozást, de meglett a böjtje: csak feküdnék egész nap, a billentyűzetet püfölni sincs erőm, a telefon kiesik a kezemből, mondom, nincsenekrászavak fáradtság. fizikai + lelki is, valószínűleg. a torkom fáj, vörös, hólyagos, rongyosra köhögöm - folyamatosan folyik le a trutyi a nyelőcsövemen, megtapad a torkomon, és csak köhögök-köhögök-köhögök. tavaly nyáron hónapokig eltartott ugyanez. :'( a szívem is vacakol, a gyomrom is szúr megint, nagyon rossz minden. :( [és undorodom az ocsmány, tahó emberektől, akiktől hemzseg ez a szarország... ha maszkban mész ki, beszólnak, kiröhögnek, megbámulnak, ez nekem eleve ptsd, mert maszk nélkül is megbámultak, a maszk legalább adott annyi önbizalmat, hogy elbújhatok mögé, de az eredmény kb ugyanaz, mint nélküle volt.]

az illatok kezdenek egész jól visszajönni, már halványan érzek olyasmiket is, amiket soha korábban nem szimatoltam, a büdösebb dolgokat viszont egyáltalán nem érzem (tisztítószerek, hagyma, ecet, illetve ami nem büdi, csak szagos: az alomtálca tartalmát régen egy szippantással meg tudtam állapítani, most régészeti feltárásokat kell végeznem hozzá, hogy kiderítsem az eredményt :)). az ízekkel nem állok ilyen jól, érezni már érzek ezt-azt néha, de többnyire torzan, a tejtermékek keserűek, a zöldségek és a csoki ízetlenek, a só még mindig az egyetlen, amit tisztán érzek. *gondolkodik, mi van még* kegyetlenül izzadok éjszakánként, mióta benyeltem ezt a hülyevírust, van, hogy 2x is át kell öltöznöm, csuromvizesre tudom izzadni a pizsifelsőimet, főleg a hasamon. a menstruációm egy hetet késett, de azok közül, amiket olvasni-hallani (teljesen kimarad egy hónap, fájdalmasabb, erősebb vérzés, mint sokaknál az oltások után), semmit nem tapasztaltam. illetve eddig úgy tűnt, hogy a betegeskedésem alatt híztam 3-4 kg-t, hetekig 41-et mutatott a mérleg, de most 39 megint. a covid előtt tornázgattam-izmosodtam, azóta azok a kis izomkezdemények teljesen eltűntek, lehet, hogy ez is belejátszik, nem tudom. szomorú vagyok emiatt is. :(

teljesen használhatatlan és összetört vagyok, bocsi mindenkitől. :(

okt.19. kegyetlenül szúr-fáj a gyomrom. nem tudom, van-e köze a vírushoz, ennyire még nem fájt soha.

okt.20. voltam vénás antitest nézésen, elvileg 50 a minimum, alatta negatív. nekem ezt sikerült produkálnom:


sírógörcs basszus. nem gyógyultam ki még mindig amúgy, ma megint kegyetlenül elkezdett fájni a torkom, a fejem is fájdogált, és a nincsenekrászavak fáradtság is kitart. a vérvételes várakozás közben pedig ha nem fertőződtem meg újra, az csoda lesz -- márpedig tudjuk, hogy a csodák engem messziről el szoktak kerülni. ^^"

 okt. 27. szokásos: csak aludnék egész nap, olyan fáradt vagyok, köhögök, fáj a gyomrom. borzasztóan megvisel már ez az egész. :(

nov. 17. vagy elkaptam újra ezt a szart (anyum munkahelyén kb mindenki fertőzött), vagy énnemtudommivan, de pár napja teljesen megbolondult az ízlelésem és a szaglásom, iszonyatos, gyomorforgatóan büdös minden, Göksi kedvenc hamija a kukában landolt egyik reggel, mert romlottnak hittem -- aztán rádöbbentem, hogy mindennek ilyen szaga van. meg íze. mármint nem a macskakajának, azt nem kóstoltam. ^^" egyedül csokit és a csokis sütiket, kekszeket vagyok képes lenyelni, a szagot néha csak úgy, random is érzem percekig, borzasztó. köhögni még mindig köhögök, csordogál a torkomon a trutyi, de a tavaly nyári "megfázásom" után hónapokig kitartott ugyanez a fajta köhögés. a torkom is fáj néha, tegnap próbáltam rá strepsilst szopogatni - azonnal kiköptem, és mostam ki a számból az ízmaradványait is, olyan vacaknak (romlott méreg. nem tudom máshoz hasonlítani, romlott méreg minden...) éreztem. nem vagyok boldog. [igazából teljesen és tökéletesen lerombolt romhalmaz vagyok, pedig írnom kéne tudom. :'(]

nov. 20. fejfájós, hányingeres, taknyos vagyok két napja. nem tudom, h ez még covid, újra covid, vagy valami más vírus, de nagyon szarul vagyok. 

nov. 26. tegnap éjjel megint nagyon ramatyul voltam, nem tudom, mi ez a fejfájós-hányingeres valami, de olyan, mintha összefüggésben lenne a jövő-menő-összezavarodó szaglással és ízleléssel. most a gyomrom fáj éppen nagyon, az is vacakabb az utóbbi napokban. az oltást nagyon erőlteti már mindenki, de még a három hónap sem telt le (hivatalosan mondjuk fertőzés után 3-4 héttel is lehet már oltani), rosszul is vagyok, segáz, nyomassuk az oltást abba is, akinek kockázatos...

dec. 14. nézettem megint antitestet, az eredmény szánalmas. rosszul vagyok egyébként, egész nap csak aludnék, a szaglásom-ízlelésem ugyanolyan torz (az már így is marad arra a rövid időre, amíg még élek, már ha ezt lehet egyáltalán életnek nevezni), a torkomra továbbra is ömlik a trutyi evés-ivás után + lefekvéskor, szóval köhögök-krákogok kitartóan, újrakezdődött az éjszakai izzadás is, a szívem teljesen megbolondul időnként, vagyis rossz minden. nem tudom, mi lesz, nem bírom ezt tovább.

dec. 15. nem tudom, van-e köze a vírushoz így 3 hónapos késéssel, de 3-4 napja baromi aggasztóan viselkedik a szívem. magnosolvot kap, anno a szívdoki is csak ennyit mondott, meg elvileg normális, hogy időnként ennyire érzem, hogy valami nem oké vele (mások mondjuk simán tünetmentesek jóval komolyabban vacakoló szívvel is...), de... hát, sírhatnékom van, annyira elegem van már abból, hogy mindig van valami baj. meg abból is elegem van, hogy a hülyevírus miatt nem tudom megnézetni, hogy biztosan nincs-e nagyobb probléma - pestre csak busszal jutnék fel, buszra szállni nem merek, más doki meg szóba sem jöhet, csak ő volt hajlandó ingben-melltartóban megcsinálni azt a fránya uh-t. miért van folyton ennyi rossz, ennyi baj? :'(

dec.18. borzasztó torokfájásra ébredtem.

dec. 21. hányós-fejfájós vagyok, én nem tudom, mi ez, de beírom ide is.

 

ápr. 02. múlt vasárnap kimozdultam (maszkban), kedd estére torokfájás, szerdán hőemelkedés, vacak torok, csütörtökön teszt negatív, ma teszt pozitív. a torkom fáj nagyon, köhögök, taknyos vagyok, pontosan ugyanaz a forgatókönyv, mint legutóbb.

 


ápr. 05. ramatyul vagyok, a torkom nagyon ronda, nagyon fáj, az antibiotikum semmit nem ér, egyre rosszabb, eléggé aggaszt. mellette köhögés, taknyosság, hőemelkedés, fejfájás. lelkileg is romokban vagyok, alapból is, a vasárnap után meg főleg. köszi mindenkinek az érdeklődést, majd jövök a válaszokkal, bocsi. ♥

ápr. 07. a felettünk lévő lakásban fúrnak, kopácsolnak, dobognak, alattunk dübörög a tucctucc, nem mintha amúgy tudnék menni bárhova is, de szörnyű érzés ilyen körülmények között bekaranténozva lenni. Göksi is nyűgös-tüsszögős megint. :(

ápr.08. bekopogtatott a fejszétszakadós, alig látós, hányingeres migrénem is a mindenbaj mellé, a szívem is teljesen megbolondult, az ereimnek annyi, a többi tünet is megvan, meg más vacakságok is mellé. több állapotjelentés viszont nem lesz, majd jövök a regénykém folytatásával vagy egy R/S aprósággal, addig is köszi mindenkinek, aki támogatott az elmúlt napokban. ♥


68 megjegyzés:

  1. Én azért szurkolok, hogy legközelebb arról számolj itt be, hogy nem lettél rosszabbul, hétvégére pedig lázad és más tüneted se legyen. Gyógyulj meg nekem. ♥ *kitartó szorgalommal küldi az Erőt*

    VálaszTörlés
  2. Szia! Gyógyulj meg gyorsan! <3

    VálaszTörlés
  3. ((nagyon szép vagy ezen a fotón <3))

    VálaszTörlés
  4. Szia! Jobbulást, tarts ki!

    VálaszTörlés
  5. No no no no, zéró kórház, el fog múlni a lórúgás amit az antibiotikumtól kaptál, minden rendben lesz. 🥺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ♥ nem lesz, nagyon rossz most minden, és mindenki azt mondja, hogy most jön csak a java...

      Törlés
  6. Jajj csajszi, ne írj olyanokat hogy hullazsákban végzed, ha fejben feladod akkor fizikailag is fel fogod... Szóval ne. A Favipavirt és a gyógyszertömegeket javalló személyek pedig szedjék be maguk azt az adagot amit rád akarnak tukmálni, mert jelenleg úgy tűnik hogy a gyógyszerekre rosszabbra reagál a szervezeted mint a vírusra magára. És egyetértek a barátnőddel, nem hiszem hogy az a sorsod, hogy ez kinyírjon, áll még előtted egy s más.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ♥ lázasodok újra, szóval elkezdődik a nagyonrossz. :'(

      Törlés
    2. *két nappal későbbi kiegészítés: tényleg belázasodtam aznap -- aztán 2 óra alatt magától esett majdnem 1,5 fokot a hőmérsékletem. semmit nem merek már se mondani, se gondolni.

      Törlés
  7. Ezek az orvosismerősök húzzanak el nagyon hamar melegebb éghajlatra, valami tuti nem okés a fejükben, mert lassan két hete mindig mindenre azt mondják hogy meg fogsz halni, és semmivel sem segítik a gyógyulásod. Nem finomkodom: szívből gyűlölöm az ilyen embereket, csak elszívják a segíteni akarók elől a levegőt, nem tesznek hozzá semmit a világhoz. *megy dühöngeni*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tegnap kb az mentett meg a kórháztól, hogy kórházat megjárt ismerősök nem győzik mondogatni szüleimnek, hogy csak kórházat ne. a taknyosságom romlott vissza, az acc kicsinálta a gyomromat (az antibiotikummal karöltve, ami a torkomnak tényleg kellett, csak az adag volt túl nagy...) meg sanszosan a szívemet is, nélküle viszont nem tudom felköhögni a taknyos dzsuvát, amitől 99%os véroxigénszint mellett is nyilván fuldoklok, csak épp nem a tüdőm, hanem a torkomra-nyelőcsövemre tapadt dzsuva miatt. mindig ilyen voltam, pici korom óta lehetetlen megfázásokat tudok produkálni, de ez most így, a sok okoskodással együtt nagyon megvisel, nagyon elegem van már, mindentől megijedek és bepánikolok, ami persze ront a dolgokon. :'( fáradt vagyok. :(

      Törlés
    2. A kórházról az a véleményem hogy ha oda befekszel, nem mernék rá fogadni hogy élve kijössz sajnos. Az legyen a legutolsó opció.

      Törlés
    3. az a durva, hogy ezt a jelek szerint mindenki tudja - az orvosokon kívül. (az amúgy besértődött, aki kórházba akart küldeni mindenáron. őrület. soha nem látott, semmit nem tud rólam. ugyanaz, aki a 16 szem favipiravirt + durva szteroidot is tömte volna belém a legelső naptól...) a gyógyszermellékhatások ugyanez. összeírtam most magamnak egy gyógynövényes kis listát, holnap megpróbálok beszerezni mindent, aztán kikúrálom magunkat a saját, bő egy évtizede működő módszereimmel, mert már rohadtul elegem van ebből az egészből. nagyon fáradt vagyok.

      Törlés
  8. Ezek az "orvosok" tuti a Lehel téri piacon vették a diplomájukat, vagy szimplán csak holtan akarnak látni, nem tudom, de az biztos hogy nem az életedet védik. Nagyon vigyázz magadra. 💙 Nem lennék meglepve ha a gyógynövények megtennék a hatást, amit ők a lórúgás-erős gyógyszerektől várnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem az orvosi pemetefű cukorka lesz itt a megoldás, meg a herbal swiss gyógynövényes italpor. borostyánlevél szirupot vettem köptetőnek (holnap beszerzek még lándzsás útifű cukorkát/szirupot is, biztos ami tuti), vietnami balzsamot + wick vaporubot kenegetni, mellé itt van egy csomó gyógynövényes tea. a háziorvos ismerős reménytelen, már ott tart, hogy 6 hétig még rosszabbul lehetek, készüljek, egyébként meg adassam be gyorsan a pfizert. ^^"

      Törlés
    2. Ez hülye :D Amikor engem oltottak, megkérdezték hogy voltam-e már covidos, mert el kell telnie bizonyos időnek, míg lehet a betegség után oltást adni. Erre már tényleg nincsenek szavak *facepalm*

      Törlés
    3. vannak ilyenek. agyukra ment az oltásosdi, szentül hiszik, hogy oltatlanul ezt túl sem lehet élni = nekem már nem is kellene élnem. lázadó lettem. XD

      Törlés
    4. *helyesbít* ez is meg a papíron háziorvosom is lebeszéltek amúgy a sinopharmról még hónapokkal ezelőtt, mert csak-a-pfizer. ez kijelentette, hogy nem biztonságos a sinopharm, az meg visított a telefonba, mikor megkérdeztem, hogy a pfizeren kívül más oltóanyag szóba jöhet-e esetleg nekem. lényeg: rosszul írtam az előbb, nem az oltatlanság a baj, akkor is halálra vagy ítélve, ha nem a csodapfizert kaptad, mind a hármat, minimum. ^^"

      Törlés
  9. Nagyon csodálom benned, hogy így betegen is hiányolod az alkotást - itt a bizonyíték, hogy nincs benned semmi elromolva, akárki akármit mond. :) Nem tudom nálad most milyen az idő, itt Pesten kellemesen süt az őszi nap, ülj ki egy padra vagy az ablakba, biztosra veszem hogy jobb lesz kicsit a kedved. 🌻💙

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. kényszeresen csinálnom kell valamit (egyszerre több dolgot ^^") mindig - ha nem tudok, idegbeteg, nyűgös és hisztis vagyok. :$ tegnap kitaláltam, hogy gyurmázok, ha írni nem tudok -- erre elálmosodtam és kidőltem. >.< nagyon nyomi vagyok, egyedül nem merek kimenni sétálni se (elszoktam nagyon az emberektől is + még bennem van a félsz, hogy rosszul leszek :$), takarítgatok nyitott ablaknál. :$ (a kedvem nem lesz jobb. a kedvem akkor lesz jobb, ha újra normálisan működik az agyam, meg visszajönnek az ízek-illatok. nagyon megvisel. lelkileg nagyon megviselt ez az egész...)

      Törlés
    2. (*példa az idegbeteg, nyűgös hisztimre: pár napja leköpték a vércsék az ablakpárkányomat (le szokták, a mostani nem olyan vészes, voltak, amikben rendesen látszottak a kis szőr-toll-húsdarabkák, a mostani visszafogott kis miniköpet), a szúnyogháló miatt nem érem el azt a részt a párkányon, jobban kihajolni nem merek = hisztisen várom, hogy anyum jöjjön haza, és fogjon meg, amíg lepöckölöm köpetkét. ^^")

      Törlés
  10. Hadd idézzek a Trónok Harcából: "Fear kills more than sword." Illetve azt hiszem (de nem vagyok benne biztos, majdnem 10 éve hallottam) a Valahol Európában musicalváltozatában volt egy mondat, egy dal: Nem szabad félni.
    Tényleg nem, mert tönkretesz és kicsinál, ha hagyod. Nem lehet félelemben élni, mert az nem élet, csak tengődés, és jobbat érdemelsz a tengődésnél. Amikor kiderült hogy covidos vagy, attól féltél hogy nem éled túl, mégis itt vagy most, megviselve, de nem tönkremenve (bármennyire is próbáltak a koporsó felé terelni a kedves orvosismerősök). Ugyanaz a víz, ami megfőzi a tojást, megpuhítja a burgonyát, és te nem vagy krumpli ;) (ez a fejemben és angolul jobban hangzott, de úgyis érted)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ♥♥♥♥
      Nem félek. Vagyis de, félek is, félek attól, hogy minden így marad, vagy rosszabb lesz, buszozni ugyanúgy félek, mint másfél éve, egyrészt azért, mert már most azt hallgatom, hogy heteken belül elkaphatom ezt az a rohadtvírust újra (és akkor már biztosan koporsó lesz a vége...), másrészt sokévig kibírtam valahogy (tönkre is mentem bele), de most már nem bírnám ki, hogy azon szorongjak másfél óráig, hogy bicskát vagy a sliccüket nyitogatják-e a kedves utastársak mellettem (megtörtént eset...). Szóval, jah, krumpli is vagyok meg félek is, de igazából leragadtam ott, hogy hogy a fenébe történhetett ez meg velem. Meg ott, hogy felelőtlen bulizós kis hülyének lettem elkönyvelve, aki oltás nélkül járta a nagyvilágot -- az senkit nem érdekel, hogy valójában mindenről lemondva kuksolok a szobámban másfél éve. Azt nem hiszik el. Meg rájöttem, hogy mennyire nem éltem eddig, hogy mennyire nincs semmim, hogy mennyire egyedül vagyok, hogy mennyire nincs jövőm, stb. Szóval most csak vagyok ezekkel a gondolatokkal, a múlni nem akaró taknyossággal, köhögéssel és fáradtsággal, és nyomibbnak érzem magam, mint valaha. És még a tojást sem szeretem. Talán ha visszajönnek legalább az illatok és/vagy ízek, akkor nekikezdhetek újra összekaparni magam. Addig csak merengek az igazságtalanságokon meg a nyomiságomon.

      Törlés
  11. Szia! Ez sajnos long covidnak tűnik. Volt ilyen a családban, türelemmel kell várni és nem ártana egy alapos kivizsgálás sem! :( Jobbulást!
    UI: Nagyon szép vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. utánaolvastam, az első négy-hat hétben elvileg még normális, hogy vissza-visszaesik az is, akinek alapból amúgy enyhe tünetei voltak. csak hát megvisel nagyon a dolog, mert épp egy másik gödörből próbáltam kimászni, mikor beleestem ebbe. (kivizsgálásokkal kérlek ne riogass, nem megyek orvoshoz, nem vetkőzök, és megvan az oka, hogy így állok hozzá) köszönöm! ♥

      Törlés
    2. tökbunkó vagyok, bocsibocsi. :$ szóval: remélem, az érintett családtag azóta már jól van. ♥

      Törlés
  12. Meggyógyult, köszi! Szorítok, hogy mássz ki a gödörből! A Lelassulhatna az idő-t olvasva nem tűnt úgy, hogy idegenkedsz az orvosoktól! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. végre valami jó hír. ^^ köszi. ♥ (hajlamos vagyok olyasmiről írni, ami a lehető legtávolabb áll tőlem -- eleve a szerelem is ilyesmi egyébként. ^^")

      Törlés
  13. Szép arcod van, látom, Enidet magadról mintáztad. Így már érthető. Ha jól sejtem, ezért nevezted terápiásnak a storyt. Sajnálom, hogy beteg vagy. Nem akartalak megbántani! Jobbulást Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, de nem, nem magamról mintáztam a karakterét, és nagyon nem szeretném, ha hozzám hasonlónak képzelnéd el őt: ő is picike (nálam picikébb és törékenyebb), és kék a szeme (igazából kizárásos alapon lett az, mert a barna, a zöld és a szürke is foglalt volt már :)), és kb ennyi a külső hasonlóság. :) A belső más kérdés, nyilván minden szereplőm kap akarva-akaratlanul tőlem/belőlem egy csomó mindent -- itt pl Sirius gondolatai, félelmei többségében az enyémek. Ezért mondtam, hogy terápiás céllal írom - a háborús reménytelenséget és tehetetlenséget kicsit a saját, mostani helyzetemhez érzem hasonlónak, a fel-kéne-nőni hasonló közös rettegésünk, illetve az is jót tett talán a nyomi kis lelkemnek, hogy ebbe a történetbe tényleg beleírok most bármit, ami és ahogy épp jön, nem problémázok azon, hogy hú, aránytalanul túl sok benne a párbeszéd meg a lényegtelen, hétköznapi kis semmiségek, ilyesmi. És tényleg tudom, hogy ez minden, csak nem egy izgalmas-érdekes olvasmány, de úgy vagyok vele, hogy ha már pötyögöm (hát, amikor tudom, most a betegeskedés miatt ez is megakadt ugye...), akkor megmutatom, hátha valaki beleolvas, és hátha megtetszik neki egy gondolat, egy mondat, bármi. Akkor már megérte megmutatni. :) Köszönöm, próbálok gyógyulni, de nem akar sikerülni. :(

      Törlés
  14. Válaszok
    1. megvagyok, köszi, majd adok még életjelet, csak nagyon összejöttek a dolgok, én meg leírhatatlanul fáradt vagyok a vírus miatt. köszi. ♥

      Törlés
  15. Meggyógyultál? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. öhm, nem. ^^" fáradt vagyok, köhögök (torokból, vagyis nem ment a tüdőmre a vírus), rossz minden -- majd beszámolok róla végre részletesen, csak... nincs erőm bővebben pötyögni sem. köszönöm az érdeklődést. ♥

      Törlés
  16. Jobban vagy esetleg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. öhm, nem. nagyon nem. a köhögésem kitartóan megmaradt, de az minden taknyosság után el szokott húzódni [túlbuzgó a nyálkahártyám, és folyamatosan termeli a trutyit, ami aztán irritálja a torkomat, szóval nem a covidos-tüdős köhögés van nálam], viszont: hát, szüleim múlt héten megint érintkeztek maszk nélkül azóta igazolt koronással, és nem tudom, elkaptam-e újra (nem merek tesztelni, mert sírógörcs lenne a vége), de pár napja megint el-eltűntek a szagok/ízek, ma pedig arra ébredtem, hogy elviselhetetlenül büdös minden. ha ez így marad, megbolondulok (=még a mostaninál is bolondabb leszek.) *elsírta a baját* *bocsánatot kér* *megköszöni nagyon-nagyon az érdeklődést*

      Törlés
  17. Szia! Ne haragudj, ha túl személyes kérdés, de miért gondolod kockázatosnak az oltást? Én mindkét Pfizer után mindössze minimális karfájdalmat tapasztaltam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van valami beazonosítatlan (pont a járvány előtt merült fel, hogy ki kéne deríteni pontosan, mi az, de bitangsok vért kellett vna hozzá levenni, szóval végül arra jutottunk, hogy mivel annyira nem vészes a dolog, inkább hagyjuk, mert a súlyom miatt nem csapolnának meg ennyire, ha nem feltétlenül muszáj) vérképzőszervi zavarom, valami faktorhiány lehet, sima vérkép alapján hematológus minősítette kockázatosnak az oltást, nem magamtól találtam ki. Magamtól a hormonális mellékhatásoktól tartok leginkább (sokan tapasztalják), azt lelkileg nem bírnám ki, de ezt inkább nem részletezném itt. Tudom, hogy a betegség is hatalmas kockázat, tudom, hogy másodjára/harmadjára simán belehalhatok, és azt is tudom, hogy az oltást sem fogom megúszni, de egyelőre még a vírus utóhatásait nyögöm valószínűleg, arra meg semmiképp sem oltatnék rá, bármit is javasolnak az okosok. Örülök, hogy te megúsztad komolyabb mellékhatások nélkül. :)

      Törlés
    2. Sajnálom. :(

      Törlés
    3. Hát, elég reménytelen helyzet, jahm. :/

      Törlés
  18. Szia! MRNS-vakcinát nyugodtan kaphatsz, kizárólag vektor-vakcináknál áll fenn a vérrögképződés kockázata! Oltasd be magad, és vigyázz magadra abban 2-3 hétben is, amíg kialakul a védettség!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. öhm, konkrétan az mrns vakcinák azok, amiket kockázatosnak minősített a hematológus (trombocitopénia pl azok után is előfordulhat), a vektorosok fel sem merültek az esetemben. szeretnék újra antitestet nézetni, csak nagyon nehéz megoldani autó nélkül itt vidéken (a buszozást szeretném elkerülni), ha nagyon alacsony/nincs, megpróbálok kiharcolni egy sinopharmot (amiért szintén buszozni kell majd, mert itt helyben nem oltanak, meg engem elvileg nem is szabad, csak kórházban ^^"), amit hivatalosan nem kaphatok a szívem miatt (enyhe mitralis prolapsus, semmit nem kell vele csinálni, se gyógyszer, se semmi, de arra pont elég, hogy krónikusnak minősítsenek, és ne kaphassak sinopharmot...), viszont annak a legkisebb az esélye, hogy összeveszne vele a vérem, mert öröklött a dolog, és apumnak se lett baja a kínaitól. mindegy. nem tudom, mi lesz, de nem vagyok hülye, tudom, hogy mennyire kockázatos elkapni újra ezt a szart, hidd el, nem is megyek sehova lassan két éve, max a közeli rossmannba, 2 maszkban. ennél többet jelenleg nem tudok tenni.

      Törlés
  19. Sziaa!
    Esetleg a házi praktikákat próbáltad már? Fokhagyma, mézes citrom, esetleg direkt "izzasztó" éjszakák?
    Ezek a régi, nagymamáink praktikák. Nálam egy csomó bevált már, csak azért kérdezem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam - a fokhagymás pirítós után reklamált a gyomrom, a citromot teában sem viseli el, de próbálkoztam vele, direkt izzasztó éjszakák mondjuk nem voltak -- gusztustalanul izzadok magamtól is. ^^" Igazából tényleg az a szörnyű, hogy nem tudom, hogy újra elkaptam-e esetleg ezt a szart, vagy az utóhatásait nyögöm még a mindenféle gyanús tünettel. :( A szagok-ízek egyre torzabbak, azt se értem, először eltűntek teljesen, aztán szép fokozatosan visszajöttek teljesen, elvoltam pár hétig, aztán kb egy hónapja egyik reggel úgy ébredtem, hogy büdös minden. A megfázásos tüneteket igazából vírustalan időkben is rendszeresen produkáltam (elég egy hűvösebb fuvallat, és már torokfájós-szipogós is vagyok, nagyon gáz), tavaly nyáron pont ugyanígy köhögtem hónapokig, simán lehet, hogy az is covid volt, akkor fel sem merült a teszt, mert a hurutos köhögés nem jellemző tünet. A hagymatea talán segített valamicskét anno, de a második alkalom után attól is megpusztulósan szenvedtem a gyomrommal, nem merem újra kipróbálni. Meg hát nyilván az állandó szorongás és stressz is ront a helyzeten. Nagyon szánalmas vagyok, bizony. ^^" Köszi. ♥

      Törlés
  20. NNEEEEEEEEEEEE!!!!! Alig jöttél ki belőle és újra???? Jobbulást!! Puszi! Z. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El vagyok átkozva. ^^" (meg elég egyértelmű üzenet az élettől, hogy egyszerűbb lenne, ha beszüntetném végre a létezésemet) Köszi. ♥♥♥

      Törlés
    2. Ne mondj ilyet! Legyőzöd megint!!! <3

      Törlés
  21. Basszus, nagyon sajnálom, jobbulást és kitartást! ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. ♥♥♥ Tényleg az a hihetetlen, hogy egyszer, egyetlen egyszer próbálkoztam meg a kimozdulással az elmúlt kb két évben -- és ez lett az eredménye. Hatalmas lúzer vagyok.

      Törlés
  22. 🌼
    Basszus ez mekkora kicseszész már veled :cc

    Nagyon nagyon hamari jobbulást!

    P.s.: Vissza írok a napokban mindenhová máshová is, ahol nem válaszoltam neked, csak kicsit összejött az élet, és kiment a fejemből, aztán ma felnéztem, és eszembe jutott, hogy nem írtam vissza neked. Nagyon nagyon sajnálom. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát jahm, megszoktam, szerintem én vagyok a világon a legnyomibb lúzer - bármit próbálok, kudarc + egy rakás újabb baj az eredménye. ^^"

      köszi. ♥♥♥

      (ilyenért ne kérj bocsánatot, írsz, ha lesz időd ♥)

      Törlés
  23. Válaszok
    1. elég ramatyul, de még megvagyok, a hétvégén (egyéb okok miatt) borzasztó volt. :( köszi az érdeklődést. ♥

      Törlés
  24. Szia! Nem is tudom, mit mondjak, elképesztő balszerencse, hogy újra beteg vagy. :( Azt mondják, az omikron variáns enyhébb tüneteket okoz, bízunk benne, hogy hamar meggyógyulsz! Van sejtésed, hogy kitől kaphattad el? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mondom, hatalmas lúzer vagyok. ^^" a megfázásos tünetek mellett a szívem meg az ereim aggasztanak inkább, azok ugye eleve vacakok, előbbit az antibiotikum is megviseli a betegségen túl, utóbbiak pedig nekiálltak kis görcsös véraláfutásokkal elpattogni, nem örülök. :/ (elkapni igazából bárkitől elkaphattam, van pár konkrét esélyes is ugyan, de sosem fog kiderülni.) köszi. ♥♥♥

      Törlés
  25. Jól vagy? :( Z <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. öhm, nem. ^^" de megvagyok, ma már a gépnél üldögélni van erőm, eddig inkább csak kidőltem pár perc után. hosszú gyógyulásnak néz ki ez is, mint a őszi volt. :(

      Törlés
  26. Szia!
    Tudom, hogy a poszt régebbi, meg minden, de úgy gondoltam, ezügyben talán mégis jobb ide írnom, mint egy novella alá. Igazából csak annyi érdekelne, hogy jobban vagy esetleg? Hiányzik a jelenléted egy kicsit 🥺❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *nagyon csúnyán megkésve berobog egy nagyöleléssel* Bocsibocsi, hogy csak most válaszolok, megint betemetett a sok Rossz és szorongás és feszültség, észre sem veszem ilyenkor, hogy milyen gyorsan telnek a napok. :( Próbálom majd összeszedni magam és aktívabb lenni egy picit, addig is köszi-köszi, hogy kitartasz itt, köszi-köszi, hogy írtál, köszi-köszi, hogy vagy. ♥ *még egy nagyölelés*

      Törlés
  27. Egyetértek! Minden rendben? Puszi, Z! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hatalmas bocsi a kései válaszért először is. :$ ♥ Nincs minden rendben, valahogy vele soha semmi sincs rendben, de nagyon ideje lenne már, hogy picit jobban alakuljanak végre a dolgok. :$ Köszi az érdeklődést, köszi, hogy itt vagy. ♥

      Törlés