2017. március 10., péntek

Hol volt, hol nem volt...



Remus-szülinap. Meghatározhatatlan kis valami-kategória, E/1, Azkaban után, éjszaka, szeretkezés, hallgatás, nemvidám. Bocsánat.



Talán most, talán most értelek.

Értem, miért gyűlölted mindig is annyira ezt a helyet. A málló falak közt megalvadt csendben fuldokló neszeket.
Összesúgnak a szőnyeg szálai a lépteid alatt, és be akarom fogni a fülemet.
Leülsz.
Menj el. Maradj.
Vidd innen némán, vagy kiáltva zúdítsd rám a fájdalmadat.
Összetartozunk – eggyé forrtak fáradt testünkön az élet tépte méltatlan sebek –, de félek, többé nem találkozunk. Az ágy szélén ülsz.
Ketyegnek a percek.
Hallgatod.
Hallgatom.

Hallgatunk.

Hozzám bújik a hideg, de ez is te vagy. Sajog a bőröm csontjaid sóhajai alatt.
Boldog szülinapot – gondolod.
Köszönöm – mozog a szám, de nem láthatod. 
Holdfény játszik az ujjaimon.
Betakarod.
A lepedő gyűrődései ma is ugyanolyanok. Hol volt, hol nem volt, a ráncba száradt tengerfodrokon túl...
 – Emlékszel még?

Már sírni sem tudunk.


11 megjegyzés:

  1. *leragadnak a szemei, de még gyógyteázik, úgyhogy jött csacsogni*

    Azért szeretem ezt a picit
    - mert Azkaban utáni (tudom, azt hiszed, hogy nem tudsz írni erről az időszakról, de szerintem a megcincált-megtépázott szerelmüket ábrázolod a legérzékletesebben)
    - mert a "megalvadt" szóról a vérre (egész pontosan az aranyvérre) asszociálok
    - mert "összesúgnak a szőnyeg szálai" (ezt különösen imádom)
    - mert "Hallgatod. Hallgatom. Hallgatunk." (és rájöttem, hogy Tőled az E/1 sem zavar)
    - mert "Sajog a bőröm csontjaid sóhajai alatt." (ha egészen őszinte akarok lenni, ebbe a mondatba szerelmes vagyok)
    - mert "Hol volt, hol nem volt, a ráncba száradt tengerfodrokon túl..."
    - és mert az "Emlékszel még?" kérdés mögött annyi, de annyi minden van... ♥♥♥

    Köszönet érte, Remus(ék) nevében is, puszi! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm-köszönöm ♥ -- de mondtam, hogy ne olvasd el, mert tök szemétség volt tőlem, hogy ilyen nemvidám kis izékét hoztam szülinapi ajándékként. :( :P

      Én felszínesnek érzem az összes Azkaban utáni firkámat - ebből is teljesen mást akartam kihozni amúgy, mikor még csak a Boldog szülinapos sorok voltak bepötyögve, és néha (=gyakran) komolyan nem értem magam, hogy miért írok totál mást, mint amit amúgy elképzelek. :D *elmebetegnek tűnik, gyorsan befejezi*

      A "megalvadt" szóról nekem is a vér jutott eszembe, aranyvér, Black-vér, sűrűn és feketén... öhm, a szánkós regulusos bigyóm, tudod. :$

      (Az E/1-hez szoktasd magad, mert ha túlélem ezt a félévet, nyáron megpróbálom lefirkálni a korábban emlegetett Remus/saját szereplős miniregénykémet, ami valójában amúgy Remus/Sirius lesz, szóval ebből a szempontból nyugi - viszont E/1. :$)

      Az "Emlékszel még?"-en azért gondolkodtam sokat, hogy benne legyen-e, hogy hogy legyen benne, stb, mert attól függően is egészen más ugye, hogy melyikük szájából hangzik el a kérdés... *sóhajt* Tényleg képtelen vagyok az Azkaban utáni dolgokról beszélni (úgy vagyok velük, mint Regulusszal... meg mindennel, amit nagyon szeretek...), katasztrófa. :(

      Köszönöm-köszönöm, nagyölelés, puszi! ♥

      Törlés
  2. Nekem cukiságra lett volna szükségem, de ez nagyon nem volt cuki. Összetörted a szívemet, minden egyes soroddal. Imádom, ahogy az azkabani utáni időt ábrázolod, bár még lesznek beszélgetésink erről a témáról, mert én még mindig hiszek abban, hogy utána is lehetnek boldogok. (Fuh, ez lehet fenyegető mondat lett, de ne vedd annak :D ) Szeretnék kiemelni olyan részt, ami különösen nagyon tetszett, de akkor az egészet bemásolhatnám ide. Köszönöm szépen ezt a kis csodát. Imádtam, tényleg.

    Puszika

    Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira imádlak! ♥ :D A legutálatosabb, legborzasztóbb órámon ültem (=szenvedtem) éppen, amikor megérkezett a véleménykéd, onnantól kezdve végigvigyorogtam a hátralévő perceket. :D

      Tudom, hogy szülinapra cukiság dukált volna, ráadásul a cím is eléggé becsapós lett, bocsibocsi. :( (Tavaly Sirius szülinapjára ennél is szívösszetörősebb bigyót kezdtem el pötyögni, de azt legalább nem volt merszem befejezni-mutogatni. :$)

      A "fenyegetés"nek (:D) külön nagyon örülök, tudod, imádok ilyesmiről "vitatkozni". ^^ Egyébként tényleg nem tudom, lehet, vidámabb perceimben el tudnék játszani a gondolattal, hogy voltak igazán boldog-szerelmes napjaik Azkaban után is, de... hát, most nagyon nem megy. Most csak a keserűséget látom, az elveszett fiatalságot, a hiábavaló szerelmet, és a reménytelen próbálkozásokat, hogy visszalopjanak valamit abból, amit az élet elvett tőlük - azzal a tudattal, hogy a jövő is legalább annyira sötét és kilátástalan és igazságtalan, mint amilyen a jelen, és mint amilyen a múlt volt. :( *befejezi*

      Nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! ♥ *nagyölelés*

      Törlés
  3. Szia!
    A Merengőről keveredtem ide wolfstar ficek után kutatva. Mondanám, hogy túladagoltam magam, de belőlük sosem elég 💜. Úgy belelendültem az olvasásba, hogy majdnem lemondtam egy találkát is, csakhát azért szociális életet is élni kell, de utána rohantam vissza a monitor elé olvasni. Lenyűgöző, ahogy írsz, és ezt úgy mondom, hogy több száz (?) ficet olvastam már a két drágáról, és magam is nyolc éve alkotok. Azokat a formákat, amiktől leesik az állam, és a képernyő elé láncolnak, te totális természetességgel használod, értem ez alatt a sor végi rímeket, a dőlt betűket, zárójeleket. A párbeszéd és narráció zseniális, úgy szólaltatod meg a szereplőket, hogy konkrétan a fejemben hallom az egész szöveget. Az is tetszik még nagyon, hogy nem félsz borongósabb történeteket is alkotni. Szerintem Sirius és Remus szerelme csak részleteiben volt nyugis és fluffos, nagy általánosságban többet szenvedtek a kapcsolatuk ideje alatt, mint mások egész életükben. Szóval, szívből gratulálok ehhez a bloghoz és az összes művedhez, remélem gyakori vendég lesz nálad az ihlet és az alkotókedv :)
    Üdv,
    Detti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *átmeneti gyorsválasz* Nagyon-nagyon szépen köszönöm, bő egy hét múlva (suli :/) jövök majd egy normális(abb) válasszal, addig is kösziköszi. ♥♥♥

      Törlés
    2. *megérkezik*

      Köszönöm-köszönöm ezt a sok-sok kedvességet azóta is, mindig! ♥ És nagyon örülök, hogy idetaláltál a Merengőről - pont tegnap néztem, hogy lassan már kicsúszok a Remus/Sirius kategória első oldaláról is, szóval komolyan meglepett (és jólesett ^^), hogy nem merült még teljesen feledésbe az ottani tevékenységem. :D Ésés: "Mondanám, hogy túladagoltam magam, de belőlük sosem elég" - ugye-ugye? *-* És annyira elszomorít, és totál értetlenül állok előtte, hogy mégis alig-alig születik már róluk új történet, visszajelzések szintén alig-alig érkeznek a még lelkes íróknak. :( Olyan jó lenne valahogy fellendíteni újból a népszerűségét ennek a képzeletszerelemnek, de már fogalmam sincs, mit és hogyan kellene/lehetne csinálni a cél érdekében. :(

      Azt megkérdezhetem, hogy nyolc éve írsz ficeket, vagy nyolc éve írsz erről a két képzeletfiúról? És hol találom a történeteket? *-*

      A meg nem érdemelt kedvességeket köszönöm ismét - bár azt hozzátenném, hogy nekem az agyamra megy a rímelési kényszerem, borzasztó, rendre nem is azt írom le miatta, amit amúgy szeretnék + hihetetlenül nyakatekert mondatokat tudok emiatt produkálni, szóval engem határozottan idegesít, és nagyon le szeretnék már róla szokni, de képtelen vagyok. >.<

      A Remus/Sirius szerelemnek szerintem a keserédessége az egyik legnagyobb varázsa (ahogy a karaktereknek önmagukban is), én egyformán rajongok a jól megírt csupafluff és csupakönny történetekért, és persze azokért is, amikben hullámvasutaznak olvasás közben az ember érzései. ^^

      Köszönök még egyszer mindent! :)

      Törlés
    3. *elgondolkodik, mit is írjon*
      *óhátmegvan*

      Teljesen igazad van a wolfstar páros tragikus jelenével kapcsolatban. Lehangoló, amit a friss írások esetén látni, hogy ott egy (jó esetben) nívós, remekül összehozott írás, és a kutya se kíváncsi rá, mert... És ez itt a kérdés. Oké, slash, sokan nem bírják, de hát akkor a Drarry ficeknek sem kéne olyan hű-de-nagy népszerűségnek örvendeniük. És mégis imádják a fanok. Megjegyzem, én is átéltem az alulértékelés krízisét, amikor a Merire felraktam egy ficet benne egy szuicid Siriusszal pár hete/hónapja, és egy árva kommentecske jött rá. Jó, értékes az is, de egy Dramione történethez képest semmi. Egyre kevesebb a shipper. Meg ott van ugye Tonks [akit ki nem állhatok és akire hivatkozva mondják, hogy de bizony Remus Lupin nem meleg]. Akadnak "öreg csontok" akik már lassan tizen-x éve írnak wolfstart, de alig van vérfrissítés. Angolul nem ilyen rossz a helyzet, ezrével lehet találni wolfstart, csak jól ki kell szortírozni, mert szinte sehol nincs olyan szűrőrendszer, mint a Merin. Na de nem keseregni jöttem, nehogy már rontsam a hangulatot..

      Nyolc éve írok mindenfélét, olyan másodikos korom óta. Az első HP film megjelenésének évében születtem, és negyedikben találkoztam először a fandomban. Alig pár hónapos wolfstar shipper vagyok, lelkesedésem viszont határtalan irántuk. Siriust az első perctől fogva imádtam, és mikor olvastam a halálát, valami összetört bennem, úgyhogy át tudom érezni, min ment keresztül Remus. Az írásaim nagy része pályázaton/Google Drive mappákban/pendrive-on van, illetve működtettem két GYU fanfices blogot is, és a már említett szuicid Siriusos novellám fent van a Merin.

      Tucatnyi ötletem van a srácokkal, hogy miket lehetne írni róluk, de ezek szerintem megmaradnak fantáziálgatás szintjén. Van az a rossz (?) tulajdonságom, hogy csak akkor tudok igazán mély és igényes írásokat alkotni, ha magam is mélyponton vagyok, márpedig ez mostanában egyre kevesebbszer van így.. Kivárom a megfelelő időt, és remélem, hogy tollal és papírral a kezemben ér el a letargia…

      Nos, nagyjából ennyit szerettem volna mondani. Ha valami értelmeset ki lehet hámozni belőle, akkor már megérte leírni 😁

      Törlés
    4. Gyors leszek és kusza, mert épp nagyon kellene tanulnom a keddi felvételimre és a szintén aznapi vizsgámra (meg a szerdai vizsgámra. basszus, megint nem fogok aludni pár napig ^^"), de muszáj most azonnal reagálnom, mert annyira feldobott a tudat, hogy ennyire lelkesedsz a fiúkért. ^^

      Az a baj, hogy én abban sem vagyok biztos, hogy alig kíváncsi már valaki a Remus/Sirius történetekre - nyilván csak saját magamból tudok kiindulni, de én úgy tapasztaltam, hogy azért elég sokan kattintanak az új történetekre -- csak aztán nem jeleznek vissza semmit. És így nem lehet tudni, hogy valódi érdeklődőkről van szó, vagy valaki csak úgy random megnyitotta a sztorit, aztán bezárta, mert nem tetszett neki/nem erre számított/stb. Mondjuk ez a valódi érdeklőkre is igaz - jó lenne tudni, hogy milyen jellegű R/S ficeket olvasnának szívesen azok, akik még szeretnek róluk olvasni. Csak hát visszajelzések hiányában hiába kísérletezünk. :(

      Ki kellene találni valamit, valami játékot, vagy bármilyen népszerűsítési akciót, amibe be lehetne vonni az olvasókat és a még aktív írókat is valamilyen módon, hogy lássuk, hányan vagyunk még tulajdonképpen. (bárki olvassa ezt, bátran bedobhatja ide az ötleteket. :D) Illetve azt kellene még valahogy tudatosítani az olvasókban, hogy egyáltalán nem kell, hogy egy visszajelzés kisregényi hosszúságokba nyúljon - egy "tetszett" vagy akár egy szimpla "olvastam" is hatalmas öröm az írónak.

      (Az a fura, hogy a Remus/Sirius képzeletszerelem még Tonksszal együtt is sokkal inkább tekinthető canonnak [nekem az az elméletem, hogy Remus egyrészt biszexuális, másrészt Tonksban sok olyan tulajdonságot talált, ami a fiatal Siriusra emlékeztette. öhm, a szakdogám egyik al-al-alfejezetében a HP volt az egyik példám a slash-olvasatra, és nem kevés olyan utalást találtam a szövegben, ami még inkább megerősített abban a tudatban, hogy a Remus/Sirius szerelem márpedig canon. :D], mint a Drarry + az íróknak is jóval több lehetőségük van velük, hiszen alig tudunk róluk valamit, kedvünkre ötletelhetünk, kreatívkodhatunk, szóval nem, tényleg nem értem én sem, miért ennyire népszerűtlenek a magyar ficírók/olvasók között. :()

      A Merire feltöltött novelládat olvastam, majd írok is hozzá, amint lecsengett a sulis bolondokháza. :) (júni 20 után. ha nem bolondulok meg addig. ^^") Addig is: én - és szerintem ezzel nem vagyok egyedül, még ha a többség kitartóan hallgat is - nagyon szívesen olvasnám ám a nem különösebben mély(nek érzett) ötleteidet is -- komolyan, nekem az is maga lenne a gyönyörűség, ha arról olvashatnék, hogy Remus és Sirius együtt reggeliznek. :D Szóval ha egy vidám és mosolygós napon eszedbe jut egy villanásnyi kis pillanat, egy aprócska kis ötlet a fiúkkal, azt írd és mutasd meg nekünk bátran, kérlek-kérlek. *-*

      *befejezi magát* *ennyire amúgy nem ijesztő alapállapotban, csak most idegbeteg és szétstresszeli magát az államvizsgák és felvételik miatt, és ilyenkor vagy nem képes egy mondatot sem kinyögni, vagy rengeteget beszél*

      Köszönöm, hogy leírtad a gondolataidat, és bocsi ezért a kusza hablatyolásért. :D

      ((PS, mert képtelen vagyok csendben maradni: Siriusba én tudod, mikor estem bele végérvényesen és menthetetlenül? a negyedik kötetben, mikor kiderült, hogy Tapmancsként patkányhúson élt, hogy Harry közelében lehessen. ritka romantikus pillanat, bizony. :D))

      Törlés
  4. *kung-fu edzés előtt beköszön*

    Óóó, azt a jelenetet épp tegnap olvastam újra, mielőtt visszajöttem koliba :D Szívet melengető érzés volt újra rájönni arra, hogy ha Harryről van szó, Siriusnál önzetlenebb lélek nemigen akad az élők sorai között. Bárcsak mindenkinek lenne valakije, aki úgy szereti őt, mint Harryt Sirius ^^

    Amikor sulis szünetekben az Instagramon randalíroztam, két-három igen nívós, aktív, Merlin-díjat érdemlő wolfstar oldallal találkoztam, amik meglehetősen sok rajongóval bírtak. Nemzetközi viszonylatban szerencsére él a ship, de a magyar rajongókat nehéz mozgósítani, több okból is, és csak az egyik az, hogy rengetegen félik felvállalni, hogy ők bizony két férfi kapcsolatát pártfogolják. (Viszont múlt héten volt szerencsém szóba elegyedni az egyik szintén koleszos lánnyal, és kiderült, hogy ő is shippeli Remust és Siriust :3)

    Ma eszembe jutott egy kis szösz hittanon, meglátom majd, mit tudok kihozni belőle. Piszok régen írtam flufft, itt az ideje kicsit visszakacsintani felé. A vizsgáidhoz sok-sok sikert és kitartást kívánok, drukkolok hogy minden menjen ;)

    *elszelel edzésre*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow, kung-fu edzés? *-* *irigyel* ((pont tegnap fordult ki az amúgy is gyárilag hibás térdem, szóval nekem jelenleg még az egyik szobából a másikba történő átbicegés is szuperstresszes és megerőltető sportteljesítmény. ^^"))

      ("Bárcsak mindenkinek lenne valakije, aki úgy szereti őt, mint Harryt Sirius" -- *ábrándos sóhaj* *akar egy Siriust*)

      Az új fluffy szöszt várom-várjuk nagyon. *-* Igazából nem tudom, az mennyire aktivizálná a magyar rajongókat, ha pl. a Merengő főoldalán rendszeresen látnák, hogy vannak új történetek a fiúkról, illetve ha látnák, hogy mi páran lelkesen írogatjuk a hozzászólásokat-ötleteléseket egymásnak - öhm, tényleg nem tudom, ebből az jönne-e le nekik, hogy wow, milyen jó kis "közösség", érdemes bekapcsolódni, vagy pont az ellenkezője, hogy "na, elvannak ezek nélkülem is, minek szóljak bele". Nem vagyok normális, hogy ennyit agyalok ezen, tudom, de olyan jó lenne kitalálni valamit, amivel visszaállíthatnánk az R/S páros régi népszerűségét. :( Abban viszont nem vagyok biztos, hogy sokan félnének felvállalni, hogy slasht írnak/olvasnak - elvégre az interneten vagyunk, elbújhatnak egy nicknév mögé, ha szükségesnek érzik, nem? :)

      A koleszos R/S shipper lányt bírd rá valahogy, hogy írjon-olvasson-kommenteljen sokat, aktivizálja magát a fiúk érdekében. ^^

      A drukkolást köszönöm - már "csak" két államvizsgát és egy felvételit kell valahogy túlélnem, aztán végre alhatok - és foglalkozhatok a kedvenc képzeletfiúinkkal. :D

      Törlés