2017. július 12., szerda

Megújultunk :)



Változtattam ezt-azt a dizájnon, az eddigi ~touch has a memory~ névről (mancsnyomok)-ra váltottunk - a név valószínűleg még változni fog, ha a hónapok óta szabadságon lévő múzsám esetleg hajlandó lesz valamikor visszatérni a kreativitásommal együtt, a kinézethez azonban kelletek, mert tündérkeresztanyám tudtommal sose volt, szóval: ha zavaróak az árnyalatok, az elrendezés, a betűméret, bármi - szóljatok. Ha furán viselkedik az oldal - szóljatok. Bármi gyanúsat láttok, bármi észrevételetek van - szóljatok. Köszönöm. ^^

10 megjegyzés:

  1. Kérem vissza a régi dizit. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hé, ezt a vitát már lezártuk. :D De ha nem sikerül megszokni az újat, visszarakom majd. :)

      Törlés
  2. Kukucs!

    Nekem tetszik alapvetően a dizájn, de a háttér annyira fehér - értelmes megfogalmazás - hogy így nem jó olvasni, legalábbis nekem. És mivel szeretlek olvasni - értelmes megfogalmazás 2 - így fájni fog a szemecském. :D De igazából ez mindegy is, mert nagyon jól tudod, hogy így is, úgy is olvasni foglak, mert imádom az alkotásaidat.

    Puszóóóóóóka. ♥

    Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaszia! ♥

      Az én szemem is sokkal jobban szereti a sötét hátteret, de mások meg pont amiatt szóltak, hogy bántja a szemüket. :( Most próbáltam variálni kicsit szürkével, de nem működött a dolog - az a baj, hogy az én html/css tudásom mellett az oldalsáv és főleg az ottani képecskék miatt csak a két véglet, a fekete vagy a fehér működik, más esetben vagy túlságosan elütnek, vagy túlságosan beleolvadnak a háttértől/be és a többi elemtől/be. Gondolkodom valami köztes megoldáson (ami kivitelezhető is), addig is sajnálom. :( *bocsánatkérő nagyölelés*

      Puszi-puszi, és még egy nagyölelés! ♥

      Törlés
  3. Szerintem mondjuk a fehér háttér sokkal jobb. Én csak a képeket sajnálom, de ezt tudod. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálok keresni valami nagyon semleges, szürke-fehér háttérképet - a fenti képek meg majd visszaköszönnek előbb-utóbb itt-ott. :)

      Törlés
  4. Szia, nereid! A Merengőn nem publikálsz már? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm az érdeklődést, de jelenleg nincs olyan történetem, amit az itteninél nagyobb közönségnek szánnék. :)

      Törlés
    2. Sajnálom. :( Itt mikor várható friss? :)))

      Törlés
    3. *válaszol itt is* Nem tudom. :$ Nem fogok hazudni: jelenleg se kedvem, se ihletem, és nem tudom, jó ötlet-e az, ha csakazértis erőltetem a dolgot - annak reményében, hogy idővel majd visszarázódok. :$ Köszönöm szépen, hogy írtál, jó érzés nagyon, hogy eszedbe jutottam. ♥

      Törlés