2016. április 10., vasárnap

'mint Michelangelo márványai...'



Semmiből pottyant Malec ihletésű GICCS, pontosan 100 darab szóban.



mint Michelangelo márványai
halhatatlan rabszolga haldoklása az örökkévalóságba zárva
ezerszer szerettem magányom pezsgő unalmában, de
te vagy
az illat, amit nem éreztem, a hely, ahol nem jártam
ismeretlen nők és férfiak el nem csendült szava
színszikrák tánca a múlt hamuvá hűlt csillagporában  
'miért?', kérdezed
és én gyermek vagyok megint
ledöntött falak közt védtelen
évszázadok elcsókolt csókjaival az ajkamon
szomjazom az elsőt, az igazit
az idő elrohan hangtalan lepkelábain
maradj egy italra, kérlek
úgy talán sikerül megállítani
mielőtt olyan helyekre visz
ahová nem tudlak követni téged.

mint Michelangelo márványai
halhatatlan rabszolga haldoklása az örökkévalóságba zárva
te először szerettél, és én utoljára


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése: