2022. december 1., csütörtök

Karácsonyra újranyitunk :$

Nem, nem írtam semmit azóta sem (:'(), és jobban se vagyok, a körülmények is csak rosszabbodtak azóta, de nem tehetem meg a fiúkkal, hogy az adventi-karácsonyi időszakban is bezárva tartom őket. A korábbi téli-karácsonyi Remus/Sirius (Tekergős) történetkéket itt tudjátok (újra)olvasgatni, az azóta is félkész regénykében is van egy-két karácsonyos fejezet, és... ennyi, ennyire tudom magamat ajánlani. :$ Remélem, jól vagytok, aki nem felejtett el, annak hatalmas köszönet és nagyölelés, aki elfelejtett, annak meg remélem, eszébe jutok ebben az időszakban. ^^ ♥

11 megjegyzés:

  1. Szia! Rettenetes örülök neki, hogy egy kicsit megint mindenki beléphet abba az apró karácsonyi csodába, ami az oldalad! Mert nekem ez kicsit olyan, mint egy villanásnyi forró boldogság szikra ebben a lucskos, ázok-fázok időben. És remélem hogy karácsonyra egy picit jobban leszel majd! 💜🏵️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *küld egy nagyölelést, elmondja, hogy te adtad az ötletet-lökést-bátorságot a karácsonyi újranyitáshoz, és küldi majd a rendes választ, meg mesél, hogy mi minden történt azóta - előzetesen annyit, hogy még nagyobb a káosz, de időnként már a kínunkban sírva röhögős fajta* ♥

      Törlés
    2. *nagyon megölelgeti, és vigyorog, mint egy tejbetök, hogy ilyen szuper dolog történt valami miatt, amit ő csinált*

      Egyébként meg tényleg csak nyugodtan, nem hajt senki, írj amikor jól esik! 💜💜💜

      Törlés
  2. Hónapok óta, mióta “bezártál” hetente nézettem fel, hogy esetleg visszatértél-e legalább a régi dolgaiddal. Tehát most rettenetes nagy az öröm, és csodás, minden jót hozó új évet kívánok! Csodálatos vagy, és megérdemled a legjobbakat, kitartás drága!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kínosanhatalmas késéssel, de köszönöm szépen. ♥

      Törlés
  3. Boldog névnapot kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, olvastam akkor, csak... nem volt erőm válaszolni. Sajnálom. :(

      Törlés
  4. Szia! Minden rendben? Aggódom érted!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, amiért nem reagáltam akkor, sem a következő... hónapokban. :( Köszönöm az érdeklődést, tündér vagy. ♥

      Törlés
  5. Valaki tud valamit Maeráról? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öhm, azt, hogy rohadtul szégyelli magát, amiért képtelen volt idesuttogni legalább egy köszönömöt. :$ Ne haragudj, nagyon romokban voltam (vagyok ^^"), nem tudom megfogalmazni, miért nem voltam képes legalább valamiféle életjelet adni, sajnálom nagyon, és köszönöm az érdeklődést utólag is. ♥

      Törlés