2021. augusztus 29., vasárnap

Álommanó


Versikézünk, gügyörészünk. Ez lesz az általános "borító" [kivéve egy folytatásos téli mesét], ha ezt a képet látjátok, tudjátok, hogy nem szabad kattintani. :D Nincs költői vénám, ezeket a kis bigyókat tényleg csak úgy pötyögtem kínosan rövid idő alatt ilyen-olyan célból, de na, gondolom, ebben is lehet fejlődni, ha többet gyakorol az ember, és talán a "nyilvánosság" ad némi ösztönzést a jövőben. + addig is írok szenvedés helyett. *befejezi* 


Éjszaka leple száll a szemedre;

Álmot igéz s csodaszánt,

Messze repít, ki a szürke világból

Vágtat a hős hű paripán.

 

Vágtat a szellő, hűs hullámgyeplőn

Kalózvitorlát von-tépáz,

A kincskeresőket nézik a sellők,

S ötlik az új tréfát.

 

Költi a sárkány gyöngyháztojását,

Minden tojásban új mese vár,

Gyöngypáncélt ölt, s kardvirágot ránt

Mesevárban a bátor királylány.

 

Éjjeli lepke szárnyán lebegve

Álommanó, kezében pici zsák;

Őrködik némán, s port hint szemedre,

Míg puha álmot ringat a szempillád.

8 megjegyzés:

  1. Na jó, én is gyöngypáncélos-kardvirágos bátor királylány szeretnék lenni, hol lehet jelentkezni? :Đ
    Az utolsó versszakról pedig a Homokember jutott eszembe az Öt Legendából (egy 2012-es Dreamworks mese, még mai fejjel is nagyon szeretem), aki a minden éjjel álomport hint a gyerekekre, hogy jól aludjanak és szép álmaik legyenek. Nekem is jót tenne ha lenne, éjfélig tartó műszak után nem akarok reggel tíznél előbb felkelni xd
    Azt pedig nem vesze be hogy nincs költői vénád, ugyanis most bizonyítottad be, hogy igenis VAN ;)

    (elolvasom ám a R/S bigyót is, csak be kell fejeznem a saját Grindeldore fanficemet különben rám penészedik szegény, és ha elolvasom a tiédet akkor jó ideig hasznavehetetlen leszek a sokk és ámulat miatt, ahogy az lenni szokott)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. ♥ Nem jöttem rá, hol lehet jelentkezni, pedig jelentkeznék én is. :( Az Öt Legendás utalást is köszi-köszi, nagyon szeretem én is, újra is nézem majd gyorsan este, hátha meggyógyítja a megpusztulósan fájó-égő-szúró gyomromat. ^^"

      (bőven ráér az R/S bigyó, úgyis sok van még belőle hátra, és nyilván Albusék a fontosak most, ezt Siriusék is megértik. ^^ ♥)

      Törlés
  2. Szia! Nem hittem volna, hogy gyermekversbe botlok az oldaladon, de tetszett! Remélem, írsz még! Kitartás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ♥ Vannak még hasonló kis izékéim, majd idővel megmutatom őket, most az R/S regényke a fő "projekt" a blogon. :$

      Törlés